13 Mart 2013 Çarşamba

Ben büşra Köyde tecavüze ugradim

Merhana arkadaşlar ben büşra 22 yaşındayım bundan yaklaşık 6 ay öncesini anlatıyorum sizlere artık dayanamıyorum erkeklere ihtiyacım var.
Her yaz köye gideriz 1 ay kadar köyde kalırız tekrar döneriz. Yine köydeydik 1 hafta filan geçmişti. Köyde internet yok doğru dürüst
zaman geçircek bişey yok. Hergün tarlaya giderdik dedemlerle onlar çalışır ben onlara su götürürdüm yemeklerini hazırlardım.
Herzamanki gibi yine tarlaya gitmiştik dedemler çalışıyor bende onların ihtiyaçlarını karşılıyordum. O sıcakta ağacın altında serinlikte oturuyordum
Hemen bi 10-15 metre altımdan patika bir yol geçiyor diğer tarlalara gidiyo bu yol, ordan traktörler arabalar filan geçiyor 1 saatte 1 tane anca
geçiyo zaten. Ben orda serinlerken traktörle genç bi çocuk geçti bakıştık geçerken 20 dakika sonra ailesini almış köye dönerken gördüm ve yine bakıştık.
Bende bilerek bakıyorumki eğlence çıksın biraz :) Neyse akşama doğru eve geçtik yemeği yedikden sonra balkona çıktım traktörü kullanan genç çocuğu gördüm
aşşağıdan geçiyordu,tahmin ettiğim kadarıyla çocuk beni izliyodu ailem olduğu için fazla balkonda oturamadım ve eve geçtim.
Ertesi gün ben aynı ağacın altında yine serinliyordum,dedemler bağırdıkca bişey istedikce gidip geliyordum.O günde traktörle geçti ve yine bakıştık
gülmüştü bana bende ona hafif tebessüm ettim. O gün akşam olmasını beklemeden eve dönmüştük köyde yapılcak işler vardı. Ben yemeğimi yedim teyzemin
ufak kızları var onları sevmeye gittim 5dakika sürüyo evleri, yaklaşık 1 saat kadar orda durdum çıktım eve gidiyorum hava hafif karardı genç çocuk önüme çıktı
sen çok tatlısın,benimle birlikte ol diye konuşmaya başladı dedim ne oluyo şaşırdım cevap vermeden geçtim yanından korkmuştumda.
Akşam düşündüm yarın tarlaya gitmeyim diye işin sonu kötüye gidiyodu çocuk aklını kaybetmiş gibi karşıma çıktı konuşmaya başladı korkmuştum gerçekten,
oyunda yapıyo olsam çocucugun o hali hiç hoşuma gitmemişti. Akşam Annem ve anneannem yarın tarlaya gelemiyeceğini hamur keseceklerini söyledi büşra gider filan
öyle bi sohbet var ortada, ben yarın gitmesem çok yorgunum filan demeyi düşünüyodum durum böyle olunca gitmemezlikte yapamazdım.
Sabah 9'da evden çıktık tarlaya gittik dedemler çalışıyordu bende dolanıyordum ağaca çıkıyodum meyve yiyodum sürekli, öglen 2 gibi yemeklerini hazırladım
yemek yedik dedemler işe devam etti bende ağacın gölgesine oturdum yine sigaramı yaktım sigara içiyorum. sigaram bitti uyku bastırdı hafiften gözlerim gidiyodu.
Birden karşımda traktörcü genç çocuk belirdi büşra dedi senden çok hoşlanıyorum, noluyo dedim ya adımı nerden öğrendin sen yavaş yavaş yanıma yaklaştı,
ayağa kalktım ben hemen gelme üzerime dedim benim ol çok istiyorum seni dedi.Çok korkmuştum dedemlere bağırsam beni duymaları mümkün değil onlara doğru kaçsam
gidemeden yakalardı beni. Aklıma araba geldi arabaya kadar koşarsam eğer kendimi kilitlerdim arabanın içine,birden koşmaya başladım kalbim çok hızlı atıyordu
arkamdan koşma sesini duyuyordum, gel buraya bebegim diyodu kaçamazdın diye bağırıyodu.daha fazla ilerleyemeden beni tuttu yere düşürdü yere düştüğümde tam
üstümdeydi yüz yüze geldik benim olacaksın kimse seni duyamaz dedi. Bak sakın böyle bişey yapma dedim ağlamaya başladım, dinlemedi beni :(
göğüslerimi sıkıp dudaklarımdan öpmeye başladı ben bağırdıkça gögüslerimi dahada çok sıkıyordu,boynumun her yerini yaladı artık bağırmaktan
boğazım yırtılır gibi oluyordu, üzerimde tişört altımda uzun etek vardı. tişörtümü çıkarmaya çalışırken suratına tokat attım bi kaç defa sinirlendi
suratıma yumruk attı seni burda bağırttıra bağırttıra sikecem dedi gözüm kararmıştı yumruğu yeyince, tişörtümü çıkardı südyenim vardı onuda çıkardı.
göğüslerimin uçlarını emmeye başladı 2 dakika kadar göğüslerimin uçlarını emdi artık engel olamıyordum bitkin düştüm yorulmuştum.
göğüslerim ıslak ıslak olmuştu heryerim terlemişti etek vucuduma yapıştı, yavaşca elini attı eteğimi kaldırdı amıma dokunmaya başladı.Nasıl dedi ne hissediyorsun
benim konuşmaya dermanım yoktu amımla oynama başladı,eteğimi komple çıkardı otların üzerine yatırdı beni bacaklarımı ayırdı amımı yalamaya başladı ben iyice
kendimden geçmiştim artık bağırmıyodum daha çok yala diyordum. orospu seni dedi yalama sesleri kulağıma geliyordu çok zevk almaya başlamıştım.
Ayağa kalktı ben yatar haldeydim hala kot pantolunu vardı üzerinde kemerini çözdü çıkardı pantolonu komple boxerinide indirdi yanaştı yanıma
ayağa kaldırdı beni yalamaya başla şimdi sıra sende dedi, ben istemedim az önce yedigin yumruğu unuttun heralde dedi tamam tekrar vurma dedim
zorla yalattırdı bana o sıcağın altında yarağının damaları patlıyacak gibiydi şap şap şap yalamaya başladım yarağını kocaman olmuştu
çok sert ve büyüktü çok azmıştım adını sordum Burhan dedi, burhan beni götümden sik demeye başladım yalattırdı bana köküne kadar yaladım yarrağını
sonra ayağa kalktım ağaca doğru döndüm ellerimi ayaca yasladım önünde domaldım bunun, amıma dayadı yarrağını birden bi kökledi
'aaaaahhh' diye bağırıyordum yarrağını soktukça içimde hissediyordum o koca yarrağı, şap şap vurdukça amımdan su boşalıyordu
hadi burhan daha çok sik beni diye bağırıyordum çıldırmıştım,çıkadı yarağını tekrar başladım yalamaya deli gibi emiyordum yarağını
çok hoşuna gidiyordu taş gibi olmuştu yarağı arkamdan istiyorum dedim tamam dedi gel biraz daha amından sikiyim önce dedi,
beni yere yatırdı bacaklarımı ayırdı kütür kütür amıma vura vura sikti beni 5 dakika boyunca amımı patlatırcasına sikti beni orda.
Sonra ayağa kalktım ellerimi tekrar ağaça dayadım önüne domaldım elime tükürüp göt deliğimi ıslattım,hadi aşkım gir içime dedim,
yavaşca itekledi canımın çok acıdığını hissettim canım acıdıkça daha çok istiyodum. yavaşca götümden içeri girdi tamamen içime almıştım
acıyordu ama daha çok istiyodum yarağını doyuramıyodu beni, yavaş yavaş sikti beni götümden bi yandan götüme şaplak atıyordu
deliye dönmüştüm, 1 ay bitene kadar köydeydik ve nerden baksanız beni 7-8 kere daha sikti, artık göt deliğim açılmıştı sürekli arkadan alıyordum.
sürekli sakso çekiyordum yarağı çok güzeldi tadına bayılıyordum.
Ben istanbuldan büşra beni doyurabilcek erkekler varsa bana ulaşsınlar hikayelerim devam edicek.

36 yorum:

  1. ben insanin bu kadar bozulabilecegine ihtimal vermiyorum. Hikayelerin hepsi tamamen uydurmadir. Evde, basibos, tembel olanlarin mesgale aradiklari acinacak halde olan kisilerin sacmalarindan ibarettr hepsi kanmayn.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb emre ben 541 941 60 93 yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan ANKARA ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

      Sil
    2. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

      Sil
    4. mrb bursadan barış ben kadınlğınızı doyasıya yaşamak istermisin hadi ara 0541 961 36 14 saygılar

      Sil
    5. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir gizlilige saygiliyim azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin yas farketmez 0531 517 92 79

      Sil
    6. 0507.910.6737 Bayanlar ve Çiftlerle görusmek istiyorum ben 178 83 kg 32 yaş esmer tenliyim Skype hakn_3751 Wahatsap ve 3G Var G.ANTEP liyim HattiM PTTCEL Özele AÇIK

      Sil
    7. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. selam güvenilir biriyim sex isteyen bayanlar sikim tam 17 santım ist dayım evli bayanları gec kızlar arkadan sex önden yalama bayan lan er yaştan araya bilir istanbul cevresideyim05368744442

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Sivastan murat bayanlar ve esini paylasmak isteyen ciftler arasin 0555 718 39 99 0546 453 42 42 arayin yada nesaj atin once tanisalim

    YanıtlaSil
  5. Selam ankaradan doyumsuz erewhon atesli bayanlar arayin + 905535938780 büsra seni sikmek icin gelirim numarama mesaj yada konusalim numaran gözuksun bayanlar

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Slm Ben Eser Bursadan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil
  8. SLM BEN İST KAAN 05385815629 sex sex isteyenVE BİR OKADAR HEYECAN DOLU BİR SEKXLE GIRMEYI ARZLYAN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR ŞİMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜNÇÜYÜ ARZLYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN TANIŞALM VE SINIRSIZ BİR SEKS YASAYALIM

    YanıtlaSil
  9. Mrb emre ben 541 941 60 93 yaşım 35 mesleğim memur
    İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN olgun anlayışlı sohbeti seven
    evli, dul, bekar bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik TELEFONDA SOHBET YAKINLARIMIZA ÇEVREMİZE ANLATAMADIKLARIMIZI BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞMAK yani kafaların uyması.
    Kısacası dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    SADECE BAYANLAR VE CİFTLER YAŞ FARKETMEZ 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  10. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  11. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  12. Mrb bayanlar ben batuhan ben öyle atıp tutmasını sevmem gerçekten ciddi bir arkadaşlık sanal yada gerçek sex düşünen güvenilir emin öyle her şeyi sır gibi saklayarak genç yada olgun bayanlar whatsaap tan normal msj dan bana ulaşabilir yaşım 28 numaram 05437240308

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  15. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  16. MERHABA BEN ISTANBUL DAN SEMİH SEKSI SEVEN BAYANLAR NE İSTEDİGİNİ BİLEN SAYGI CERCEVESİNDE GİZLİLİGE ÖNEM VEREN BAYANLAR SİZDEN CAGRILARINIZI BEKLİYORUM 0532 450 66 16 BUYUK VE KALIN SEVENLERE

    YanıtlaSil
  17. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  18. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil
  19. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil


  20. merhabalar değerli hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam benimle
    20 dakikalık beraberlik yaşasanız eminim ağzınız açık
    kalır inanın cok şaşarsınız benimle şaşırmak


    zevkine zevk katmak isteyen sınırsız seks sohbet etmek isteyen telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum zevkler engel tanımaz herşey gizli kalır gizlilik prensibimdir. numaram özele acıktır masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız sevgi ve [saygılar 0[532]246 66 32 0[532]246 66 32

    YanıtlaSil
  21. İşten eve gelen azgın koca türbanlı karısını yatak odasına geçip hazırlanmasını söylüyor. Kadın bu saatte olmaz akşam geçelim diyor ama azmış adamı durdurmak imkansız gibi bişey. Adam çok laf yapma geç diyorsam geç lan diyor karısı kocasının azgınlığını farkedince mecburen geçip hazırlanmaya başlıyor. Adam karısının soyunmasına zaman vermeden kadının götüne elini atıp off yavrum açta sikelim diyor. Karısı sapık bir fantezinin içinde olduğunu anlayınca hiç naz etmeden kapalı olarak sikişiyor. Kocası da türbanlı pornoları izliyordum bu kadar güzel olacağını bilesem seni daha önceden böyle giyindirip sikerdim yavrum diyor. Karısı gülse de götüne giren yarrağın etkisiyle inlemeye başlayan kadın kocasının hızlanmasıyla nefes nefese kalıyor. Muhteşem taş gibi götü ile kocasının sikini içinden bir an bile çıkarmayan kadın bize süper bir porno keyfi yaşatıyor. Burdan kocasının çüküne kendisinin ammına sağlık diyerek videoyu izlemeye başlıyoruz.

    izlemek için

    Türk Türbanlı Pornoları

    YanıtlaSil
  22. Slm ben hakan 05380708750 istanbuldan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki watsap lina viber var not gaylar aramasin

    YanıtlaSil
  23. Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar evli çiftler 3. Arayanlar ben buradayım. erkekler kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. 05454481748 MERHABA BEN MUHTESEMMASÖREGEKAAN 1.78BOY 95KG ESMERİM BODRUMDAYIM.KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİNİ ELİT BAYANLARA ÜCRETLİ VERMEKTEYİM,KAPALI,YAŞLI,TOMBUL,ZAYIF,HEMŞİRE,MEMUR,EV,İŞ KADINI ,BİR KAÇ GÜN İŞ STRESİNDEN KURTULMAK DEĞİŞİK BİKAÇ GÜN HAFTA GEÇİRMEK İSTEYEN YADA SADECE BİR GECELİK KAÇAMAK YAPMAK HAYALLERİNİ FANTEZİLERİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEYEN YADA MONOTON EVLİLİĞİNE RENK KATMAK İSTEYEN TÜM ELİT EVLİ ÇİFT VE BAYANLARA ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ SEVEN,ROMANTİK Bİ GÜN GEÇİRMEK İSTEYEN,YALAMAYI YALATMAYI SEVEN ,TAİ ,ÇİKOLATA DONDURMA MASAJI SEVEN TÜM ELİT BAYANLAR VE ÇİFTLERE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM.05454481748 GİZLİLİK HİJYEN SEVGİ SAYGI ESASTIR.ARAYAN PİŞMAN OLMAZ LÜTFEN REEL BİREBİR GÖRÜŞCEK VE SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN BAYAN VE ÇİFTLER ARASIN.DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLİ MUTSUZ DUL HANIMLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN İŞİ BİTTİMİ KALKIP TERKEDİP SIRTINI DÖNÜP YATAN SENİN NE OLACAĞINI HİÇ UMRUNDA OLMAYAN BİR TEK KENDİNİ DÜŞÜNEN SEKSTE AŞKTA ROMANTİZMDE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.ARAYIN KADINLIĞINIZI HİSSETEREYİM SİZE BULUTLARA ÇIKMAK İÇİN Bİ TEL KADAR YAKINIM 05454481748 SİZİN MUTLULUĞUNUZ ZEVKE GELMENİZ ŞEHVETLE DEFALARCA BOŞALMANIZ İÇİN BURDAYIM.BODRUMDAYIM HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENİDEN YAŞAMAK KADIN OLDUĞUNUZUN NASIL BİR DUYGU OLDUĞUNU DERİNDEN HİSSETMENİZ İÇİN SİZE Bİ TEL KADAR YAKINIM.05454481748 SINIRSIZ SEVİŞMEYE ANLATILMAZ DUYGU VE GİZLİ DOSTLUKLARA SIRDAŞLIKLARA YELKEN AÇALIM.KENDİNİZİ EVİNİZDE GİBİ HİSSETMEK İSTEYEN BAYANLAR YADA EVLİLİĞİNE HEYECAN KATMAK İSTEYEN BONKÖR ÇİFTLER ARAYIN.05454481748 GİZLİ NUMARADAN ÇAĞRI KABUL ETMİYORUM. SİTEDENDE LİSELİ,YAŞLI,TONBUL TÜM BAYANLAR BULUŞMAK İÇİN ARAYABİLİR.İŞ BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMIYCAK ARAMIYCAK RAHATSIZ ETMİYECEKTİR.KÖPEK GİBİ AMINI MEMELERİNİ YALATIP EMDİRMEK İSTEYEN TÜM BAYAN VE ÇİFTLER ARASIN.HORTUMUM HEPİNİZE YETER İSTEYENE YERDE VAR EVİMDE SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM.SANAL SEKS İÇİN KESİNLİKLE ARAMAYIN.REELCİYİM LÜTFEN SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN HEMEN GELEBİLCEK BAYAN VE ÇİFTLER ARASIN.BU KURALLARA UYMAYAN SANALCI PSİKOLOJİSİ BOZUK DENGESİZ KİŞİLER YANLIŞ ARAMIŞIM DİYEN EMBESİLLER VE GEYLER ARAMASIN.VİBER VAR 05454481748 YURTDIŞINDANDA TÜRKİYEYE GELENLERİ YAZ KIŞ MİSAFİR EDERİM.05454481748 BEKLIORUM

    YanıtlaSil
  25. Mrb bayanlar ben Hatay'dan akın gerçek sex arayan bayanlar oldukça sempatiğim tüm bayanların ilgisini çeken biriyim. Boy 1.83. 73 kilo. Samimi ve dürüst bayanlar sikim net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 4244 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. 507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen muhtesem bi sex çılgınca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına güvenilir sirdas tek erkek arayan özgür ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yasta sirdas guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  27. Nette kolaylıkla bulamayacağınız özel yesilcam Erotik Full filmler, Her bir film arşivden upload edilmiştir.Diger Turk Adult kategorilerimiz : Aldatmalı türk ifşaları, Ana sex severlerine özel arşiv, Canlı yayında seks yapanlar, gizlice seks videosu cekilenler,liseli kızların ifsa videoları, turk olgun bayanlardan pornolar, Kapalı Türbanlı türk bayanların seks videoları ve ifşaları...bütün arşiv güncellenmektedir sürekli...

    👯sitemiz =====> sakirabi.com👯


    ifsa severleri ❤ =====> sakirabi.com



    TR İfşa pornolar ❤=====> sakirabi.com



    Kocasını boynuzlayanlar ❤=====> sakirabi.com



    gizlice sex videosu cekilenler ❤=====> sakirabi.com



    18 lik türk lolitalar ❤=====> sakirabi.com



    Yeni 2020 türk swingerciler ❤=====> sakirabi.com



    Gurup yapan türk videolar ❤=====> sakirabi.com



    Aile ici gizli sex videolar ❤=====> sakirabi.com

    ❤❤sakirabi com❤❤

    YanıtlaSil